Gwarancja na samÄ… fakturÄ™ - forum prawne
Jako firma mamy następujący problem. Wynajmujemy lokal u przedsiębiorcy, który założył na swój koszt klimatyzację podnosząc tym samym czynsz za podwyższenie standardu lokalu. Klimatyzacja znajduje się na gwarancji, jednak już po raz drugi jedno z urządzeń przestało działać. Ponieważ właściciel lokalu nie był w stanie wymusić przyjazdu firmy, która zakładała klimatyzacje, poprosiliśmy o kontakt do nich i próbowaliśmy na własną rękę. Firma od klimatyzacji postanowiła zrobić nam na złość (o czym poinformowała nas mailowo) i nie przyjeżdżać do serwisu, ponieważ upominaliśmy się kilkukrotnie, żeby ktoś przyjechał - dokładnie takie uzasadnienie, a cytując przesuwają niecierpliwych klientów na koniec kolejki. Co więcej powiedzieli nam, że mają 2 tygodnie czasu na reakcję. Dziś mija te dwa tygodnie. Z firmą nie ma podpisanej żadnej umowy, nie ma też kart gwarancyjnych, jest tylko i wyłącznie faktura - właściciel lokalu załatwiał to po znajomości i teraz oprócz faktury nie ma żadnego oficjalnego dokumentu. Skąd zatem te dwa tygodnie czasu reakcji i czy w takich sytuacjach faktycznie mają na to dwa tygodnie? I co w sytuacji jeśli nie przyjechali do serwisu urządzenia? Jakie mamy możliwości, aby teraz i w przyszłości wymusić na nich naprawdę?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Gwarancja na samÄ… fakturÄ™
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?