Forum prawne

morele.net towar 3 razy na gwarancji

Witam,bardzo proszę o poradę,

Ubiegłego roku (2012) kupiłem cały komputer na serwisie morele.net, zapłaciłem za niego 3700zł (sama skrzynka), w tym kupiłem kartę graficzną za 1100zł.Teraz jest warta nie wiele mniej bo 900zł, posiada 36 miesięcy gwarancji. Komputer kupiłem w sierpniu 2012. Problem jest taki że karta zaczęła się dziwnie zachowywać, nie będe opisywał całych mankamentów, głownym powodem były artefakty. No więc wysłałem do morele.net, Ci wysłali do serwisu producenta dostałem kartę z powrotem z mianem naprawy. I tak było drugi raz i teraz trzeci. Karta za każdym razem chodzi gorzej. Teraz, tym 3 razem wogóle nie chciała się włączyć. Pojawił się BlueScreen i tyle. Oni pisza że naprawili... Moje pytanie, jakie mam prawa jako konsument, czy moge rządać wymiany towaru na nowy albo zwrót pieniędzy?

2013.5.30 22:44:52

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: morele.net towar 3 razy na gwarancji

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika