Forum prawne

Problem z ''nowym'' Laptop

Dzien dobry,

Kupiłem Laptop Lenovo w Sklepie internetowym ale poza systemem internetowym (czyli przez email).
Twierdzili ze sprzęt jest nowy, cytuję : Sprzęt jest nowy, objęty 12mc gwarancją pisemną DOOR TO DOOR liczoną od dnia zakupu, są to ostatnie sztuki partii magazynowej, sprzęt posiada drobne ryski w częściach roboczych obudowy, które nie przeszkadzają w eksploatacji oraz nie psują kompozycji estetycznej laptopa. Laptopy w 100% sprawne.

Okazało się ze sprzęt jest mocno zużyty, na stronie Lenovo, pisałem numer seryjny, widać ze sprzęt ma gwarancja do 12/2016. Normalnie taki laptop posiada dwu letnią gwarancje!
Oni pisali tylko na stronie ze sprzęt jest nowy, a nie na fakturze (piszą tylko opis techniczny).
Dodatkowo po 3 tygodnie sprzęt popsuł się i musiałem odesłać go do tego sklepu.
Czy mogę otrzymać jakaś poradę?

Pozdrawiam

2016.7.10 13:13:56

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Problem z ''nowym'' Laptop

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika