Rękojmia/Gwarancja - forum prawne
Witam,
Pod koniec stycznia b.r. zakupiłem tablet na firmę w pewnym sklepie RTV/AGD . Przygody ze sprzętem zaczęły się już na początku lutego. Po raz piewszy wtedy wysłałem sprzęt na gwarancję za pomocą kuriera, bezpośrednio do producenta (jak nam doradzili w sklepie, to najlepsza forma oddawania na gwarancję) , usterkę uznali, naprawili. Za drugim razem oddałem sprzęt do sklepu żeby oni wysłali sprzęt na gwarancję bo po pierwszej naprawie sprzęt wrócił w gorszym stanie niż go wysłalem za pierwszym razem. Sprzęt po drugiej naprawie wrócił w moje ręce i działał do początku czerwca gdzie pojechałem na spotkanie z klientem i kolejna usterka wyszła na jaw utrudniająca korzystanie ze sprzętu do celów biznesowych (do takich został zakupiony). Po powrocie ze spotkania skontaktowałem się ze sklepem gdzie zakupiłem sprzęt, tam doradzono mi wysłanie sprzętu na gwarancję kurierem w ramach gwarancji Door-To-Door (tak samo jak za pierwszym razem). Niestety po tej naprawie usterka nie została usunięta, jedynie zmniejszona, w związku z tym zgłosiłem się do sklepu w celu zwrotu sprzętu. Zażądałem zwrotu gotówki lub wymiany na model wolny od wad, niestety sklep odpowiedział na moją prośbę w sposób negatywny (oryginalne pismo w załączonych dokumentach, numer 1).
http://img842.imageshack.us/img842/2237/5p2y.png
Wystosowałem do nich odpowiednią odpowiedź, że niezgadzam się z ich argumentami (również w dokumentach, numer 2 )
http://img4.imageshack.us/img4/7193/e2u2.png , na co oni odpisali mi znów w sposób negatywny, że nie mogą zaspokoić naszych roszczeń (dokument załączony, numer 3) .
http://img842.imageshack.us/img842/6940/37rq.png
Suma Sumarum zostaliśmy na lodzie, sprzęt psuł się 4 razy w ciągu 6 miesięcy, a w warunkach gwarancji jasno jest napisane że przysługuje nam wymiana sprzętu na taki sam lub o zbliżonych parametrach jeśli w okresie gwarancji serwis dokona 3 napraw a sprzęt nadal nie będzie sprawny.
Moje pytanie zatem dotyczy tego, co teraz zrobić , pisać dalej do nich, męczyć ich czy kierować się już do sądu. Nie za bardzo nam na rękę stracić kilkaset złotych na sprzęt który nie nadaje się do użytku? W związku z prowadzoną działalnością ponosimy straty z braku tego sprzętu, więc jesteśmy zmuszeni chyba kupić zastępczy sprzęt, skoro nie mamy możliwości odzyskać tamtego sprawnego.
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Rękojmia/Gwarancja
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?