Umowa z siłownią

Odpowiedzi w temacie (0)

Zanetak95

11.1.2020

Witam wszystkich. Od kilku lat korzystam z usług jednej z siłowni fitness academy. Często kupowałam karnet do klubu na stronie ebeactive.pl w promocji 3+3 za 269 zł. Zawsze klub fitness academy był ich partnerem. Tak też zrobiłam 14.10.2019 i mój karnet jest ważny do 10.04.2020 r. Jednak na początku roku dowiedzialam sie przy wejściu na siłownię że fitness academy nie współpracuje już z tą firmą i muszę kupić karnet od nowa z samego fitness academy. Dowiedziałam się że muszę napisać maila do beactive jeśli chce złożyć reklamację. Tak też zrobiłam. Jestem z Wroclawia i wedlug nich mam mozliwosc skorzystania z innego klubu do ktorego nigdy nie chodzę. Nie bylo zadnej informacji o tym ze konczą wspolprace wiec czuje sie oszukana. Dostałam jednak taką informacje od beactive: Niestety umowa z Fitness Academy trwała do końca roku. Zgodnie z regulaminem programu BeActive Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za zmiany w ofercie usług dostępnych w ramach Programu dotyczące pojedynczych obiektów Partnerów, z zastrzeżeniem iż Operator jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej jednego obiektu Partnera w każdym mieście wskazanym w §6 ust. 3 pkt. 3. W związku z tym, że operator zapewnia dostęp do pozostałych obiektów we Wrocławiu, niestety odstąpienie i zwrot środków nie będą możliwe po upływie 14 dni od daty zamówienia. Zachęcamy do korzystania z pozostałych obiektów dostępnych w programie, dodatkowo cały czas staramy się poszerzyć naszą ofertę o nowe kluby partnerskie. Pozdrawiam, Katarzyna Łuczyńska Manager ds. Obsługi Klienta Na jakie artykuły powinnam się powołać pisząc odwołanie w tej sprawie ? Czy prawidłowym będzie artykuł 385 KC?

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

NA SKÓTY