Forum prawne

Żądanie zwrotu pieniędzy za wadliwy przedmiot kupiony przez internet

Zakupiłem w internecie (w tym serwisie na a.) skrzynkę na listy. Po otrzymaniu towaru, rozpakowaniu, jeszcze przed montażem przy oglądaniu przedmiotu odpadła przednia część, ta otwierana. Okazało się, że to przez bardzo słabej jakości, plastikowe zawiasy. Zwróciłem się do sprzedającego przesyłając zdjęcia, z żądaniem zwrotu pieniędzy w zamian za zwrot tego wadliwego przedmiotu. Sprzedawca uwzględnił reklamację i zaproponował wymianę przedmiotu na nowy, wolny od wad. Z tymże ja nie chcę tej skrzynki. Montaż tych zawiasów jest tak niesolidny, że co mi po tym, że dostanę nową skrzynkę jak za chwilę znowu będzie to samo. Chcę zwrócić mu ten wadliwy przedmiot w zamian za zwrot pieniędzy. Czy mam możliwość tego żądać? Czy jeśli sprzedawca chce wymienić przedmiot na nowy, to czy ja mam argumenty, żeby się z tym nie zgodzić i żądać zwrotu pieniędzy? Wiem, że byłaby taka możliwość gdyby teraz sprzedawca wymienił przedmiot na nowy i stało by się to samo, tzn. wymieniony przedmiot też okazałby się wadliwy, ale wolałbym tego uniknąć.

2019.9.30 11:38:22

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Żądanie zwrotu pieniędzy za wadliwy przedmiot kupiony przez internet

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika