Forum prawne (strona 237)

Alimenty od matki - 19-latka, wywalczyłam 150 zł ale nie płaci od 2 miesięcy

W takiej sytuacji warto zwrócić się o pomoc do komornika - jeśli matka nie chce płacić zasądzonych alimentów dobrowolnie, to niech komornik je od niej wyegzekwuje co miesiąc. ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2013.11.26 13:15:30

Użycie adresu zamieszkania w nazwie firmy bez zgody

Witam,
Od jakiegoś czasu jestem kojarzona z firmą, która w swojej nazwie podała mój adres zamieszkania, z konkretnym nr. domu i nazwą miejscowości.
Chciałabym się dowiedzieć czy bez mojej zgody ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.11.26 11:40:51

Uczelnia odmawia wydania dyplomu po zamknięciu kierunku

Jestem tu nowa, nie znam się zupełnie na prawie, a więc z góry przeprazsam jeśli umieściłam swój post w złej rubryce.
Nie obroniłam pracy licencjackiej w terminie, ze względu na sprawy osobiste. ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.11.26 4:9:15

Budowa w granicy bez zgody sąsiada - prawo do dobudowy garażu

Na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum.

Jak większość z użytkowników mam problem budowlano-prawny.

Działka numer 1 (moja)
stoi dom mieszkalny parterowy w granicy ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.11.25 23:47:19

Podatek od pieniędzy ojca przechowywanych na własnym koncie

Witam
Mam pytanie do wszystkich bardziej zorientowanych w temacie podatków. Sprawa wygląda następująco: w czerwcu tego roku mój ojciec jako emeryt dostał akcje swego byłego przedsiębiorstwa, które ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2013.11.25 22:22:30

Rozwód z mężem Tunezyjczynem - procedura w Polsce czy Tunezji

przepraszam ja tez mam taka sytuacje jak ty mam syna i z malozenstwa z obywatelem tunezji mam corke.Slub byl zawarty w tunezji ale rejestrowany tez w polsce.A obecnie mieszkamy we Wloszech.Wiesz moze jak ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2013.11.25 21:35:25

Zatrzymane prawo jazdy po alkoholu - informowanie pracodawcy