Forum prawne (strona 711)

czy na uczelni dowiedzą się o karze?

Chciałbym się czegoś dowiedzieć, jestem studentem 2 roku dziennikarstwa, teraz będę na 3 roku i dostałem wyrok 3 miesiące w zawieszeniu na 2 lata i 500 zł grzywny, poddałem się dobrowolnie karze. ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 10:14:30

rekalmacja

Witam
Co mogę zrobić w sytuacji, gdy odrzucono moją reklamację sprzedawca stwierdził, że to jest moja wina ale ja się z nim nie zgadzam?Z góry dziękuję za pomoc ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 10:12:32

kara łączna

Witam, jestem skazany za jazdę pod wpływem i teraz będę miał odwieszoną karę, ale toczy się też sprawa w której jestem oskarżony o pobicie. Powiedzcie mi, jak to jest z karą łączną, czy ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 10:12:2

allegro wygrana licytacja

Witam!
Mam taki problem wygrałam aukcję na allegro i teraz sprzedający nie chce mi sprzedać wygranej w drodze licytacji rzeczy?Co mogę zrobić w takiej sytuacji?z góry dziękuję za odpowiedzi ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 10:1:8

Mandat za picie w miejscu publicznym

Czesc , poszedlem sobie wczoraj z kolega na piwo i zatrzymała nas straż miejska , mam 17 lat i mnie wylegitymowali , kolega tez ale konczy dopiero w pazdzierniku i jego chcieli odwiesc do domu , mi zaś ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2010.8.24 10:1:5

zakup

Witam
Mam takie pytanie kupiłem część do mojego komputera okazało się że nie pasuje jest ona sprawna ale poprostu nie działa na moim?Czy w takiej sytuacji mogę starać się o zwrot gotówki?Z ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 9:56:36

nieletni a sprzedaż

Witam
Mam takie pytanie mam 17 lat czy jako osoba nie pełnoletnia mogę sprzedwać rzeczy przez internet?Z góry dziękuję za odpowiedzi ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.24 9:42:43

złe zamówienie

Witam
Mam takie pytanie co mogę zrobić w sytuacji, gdy dokonałam zakupu przez internet, a przyszła do mnie rzecz której akurat nie zamawiałam i co teraz? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi