Forum prawne (strona 709)

Renta po ojcu i ciąża

Witam,
mam rentę po ojcu, który zmarł kilka lat temu. Jestem studentką i za niedługo urodzę dziecko (nie jestem mężatką). Czy w związku z tym przysługują mi jakieś dodatkowe świadczenia? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:30:6

podatek od sprzedanego mieszkania ze spadku

Jak wysoki i czy w ogóle trzeba jakiś podatek zapłacić, jeśli dostałem mieszkanie po dziadku i je chcę sprzedać? Mieszkanie jest warte ok. 150 tys. Bardzo proszę o odpowiedź

... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:23:47

rejestracja bezrobotnej ciężarnej

Czy jest jakiś inny sposób, aby ciężarna kobieta mogła się ubezpieczyć poza rejestracją w Urzędzie Pracy? czy w ogóle Urząd Pracy zarejestruje bezrobotną ciężarną kobietę? bardzo proszę ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:22:26

staż małżeński do emerytury

Mój ojciec jest już człowiekiem na emeryturze i zamierza teraz ponownie się ożenić (jest wdowcem). Dostaje dość wysoką emeryturę i chce w ten sposób zabezpieczyć kobietę z którą żyje. Czy ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:21:0

Rozwód!!

Witam
Mam takie pytanie chcę się rozwieść z mężem, ale nie stac mnie na adwokta jak wygląda wniosek o przyznanie adwokata z urzędu i gdzie mam go złożyć?Z góry dziękuję za pomoc

... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:15:57

Czy długi syna przechodza na rodziców?

Czy komornik może zająć dom rodziców, jeśli syn który w mieszkaniu jest zameldowany ma długi których nie spłaca? Czy rodzice dorosłego syna ponoszą odpowiedzialność za jego długi? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:12:57

niepełnoletnia sama w domu

Witam
Mam takie pytanie czy jako osoba niepełnoletnia moge zostać sama w domu na tydzień czy musze mieć oipekę w tym czasie?Z góry dziękuję za pomoc


... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.25 11:11:38

czy komornik może zająć nagrodę