Prawo cywilne forum prawne - Strona 111
(6037 tematów na forum)
Obowiązek płacenia za ogrodzenie wybudowane przez sąsiada
witam, mam pytanie czy jak buduje na działce ogrodzenie albo sasiadka zbudowała wczesnij na jednym boku to ja musze jej oddwac połowe pieniędzy jk dopiero zaczełem budowe pół roku poźniej wg prawa ... Zobacz wątek2007.9.25 20:7:22
Obraźliwy film z podrobionymi napisami - zniesławienie
Nie jestem prawnikiem, ale jeżeli na tym filmie wyraźnie widać twoją postać. A ktoś wykorzystuje bez twojej zgody to już jest nie tak jak trzeba. powodzenia ... Zobacz wątek2007.9.25 19:2:43
Zwrot butów nienadających się dla dziecka - obowiązek sprzedawcy
wg. Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej Kwestia zwrotu towaru konsumpcyjnego zgodnego z umową jest uzależniona od miejsca zawarcia umowy. W przypadku tradycyjnej sprzedaży w lokalu przedsiębiorstwa, ... Zobacz wątek2007.9.24 22:13:58
Współwłasność domu po ślubie - czy jest automatyczna po zawarciu małżeństwa
chlopie spqadaj z polski bo gownem smierdzi ... Zobacz wątek2007.9.19 18:37:2
Przedawnione długi za jazdę bez biletu - czy można wyegzekwować po latach
proponuję, przesłać panu windykatorowi dokumenty, które poświadczają fakt zaginięcia dowodu osobistego. a jeśli i to nie pomoże, a pan windykator będzie bardzo natarczywy i wulgarny, proponuję ... Zobacz wątek2007.9.14 10:39:23
Wypowiedzenie umowy najmu bez okresu wypowiedzenia za zaległości
nie okresliłaś o jaki lokal chodzi.*użytkowy,mieszkalny ... Zobacz wątek2007.9.11 11:9:31
Zakaz wjazdu motocyklem na osiedle strzeżone - czy administracja ma prawo
Walcz pismami z ludzką głupotą w spółdzielni urzytkuj jak najdłużej i odwołuj się gdzie tylko to możliwe nikt niema prawa zabronić wiazdu i parkowania a napewno samochody parkują.pisz wniosek ... Zobacz wątek2007.9.10 21:39:0
Dwie księgi wieczyste na jedno mieszkanie - jak wyprostować sytuację prawną