Niezgodność towaru z umową. Sprzedawca przekroczył czas, ale nie uznaje rozszczenia - forum prawne
Dzień dobry,
W listopadzie zeszłego roku kupiłem w Media Expert nowy telewizor. W lutym zauważyłem, że na ekranie widoczne są cienie, takie ciemniejsze pasy.
Sprawę zgłosiłem 8 lutego poprzez formularz na stronie internetowej media expert. Zaznaczyłem, że interesuje mnie złożenie reklamacji z tytułu rękojmi (niezgodność towaru z umową), zaznaczyłem że chcę by sprzęt został naprawiony lub wymieniony na nowy.
Tego samego dnia dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na maila.
Dopiero 26 lutego dostałem odpowiedź ze sklepu. Odrzucili moją reklamację, że niby tak ma być.
Odpisałem im, że przekroczyli ustawowy czas 14 dni na odpowiedź, więc uznaję reklamację za rozpatrzoną pozytywnie, więc oczekuję naprawy lub wymiany telewizora. Wczoraj odpisali mi, że ich obowiązuje tylko opinia serwisu i telewizora mi nie naprawią.
Jak mogę ich zmusić do naprawy/wymiany?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Niezgodność towaru z umową. Sprzedawca przekroczył czas, ale nie uznaje rozszczenia
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?