Niezgodność towaru z umową. Sprzedawca przekroczył czas, ale nie uznaje rozszczenia - forum prawne
Dzień dobry,
W listopadzie zeszłego roku kupiłem w Media Expert nowy telewizor. W lutym zauważyłem, że na ekranie widoczne są cienie, takie ciemniejsze pasy.
Sprawę zgłosiłem 8 lutego poprzez formularz na stronie internetowej media expert. Zaznaczyłem, że interesuje mnie złożenie reklamacji z tytułu rękojmi (niezgodność towaru z umową), zaznaczyłem że chcę by sprzęt został naprawiony lub wymieniony na nowy.
Tego samego dnia dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na maila.
Dopiero 26 lutego dostałem odpowiedź ze sklepu. Odrzucili moją reklamację, że niby tak ma być.
Odpisałem im, że przekroczyli ustawowy czas 14 dni na odpowiedź, więc uznaję reklamację za rozpatrzoną pozytywnie, więc oczekuję naprawy lub wymiany telewizora. Wczoraj odpisali mi, że ich obowiązuje tylko opinia serwisu i telewizora mi nie naprawią.
Jak mogę ich zmusić do naprawy/wymiany?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Odpowiedzi w temacie: Niezgodność towaru z umową. Sprzedawca przekroczył czas, ale nie uznaje rozszczenia (1)
Masz problem prawny i nie wiesz, co robić? Sprawdź Porady-Prawne.info.pl, gdzie znajdziesz rzetelne i aktualne informacje na temat prawa pracy, rozwodów, alimentów, spraw spadkowych, ZUS, PIP, prawa budowlanego i wielu innych dziedzin! Nasza baza wiedzy pomoże Ci zrozumieć Twoje prawa i skutecznie bronić swoich interesów. Jeśli masz wątpliwości, dotyczące procedur prawnych, urzędowych spraw czy relacji z pracodawcą ? u nas znajdziesz klarowne wyjaśnienia oraz praktyczne wskazówki. Nie trać czasu na szukanie informacji w niesprawdzonych źródłach ? odwiedź Porady-Prawne.info.pl i uzyskaj pomoc już dziś!
2025.4.8 11:24:19
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?