Zwrot towaru, reklamacja?

Odpowiedzi w temacie (1)

pawel.ptak

15.2.2017

Witam. Prowadzę sklep z odzieżą damską i mam problem z klientem. Proszę Was o poradę. We wrześniu klientka zakupiła torebkę skórzaną, która podobno po opadach deszczu uległa zniszczeniu. Mając na uwadze dobre zamiary przyjełam reklamację, wysłałam do producenta. Po otrzymaniu nowej torebki klientka odmowiła przyjęcia towaru kwestionując jakoby delikatne zagięcia przy suwaku ( jest to naturalne zagięcie przy produkcie skórzanym) domagając się zwrotu pieniędzy. Co mogę zrobić w podobnej sytuacji? Zwrot pieniędzy załatwiłby sprawę, ale tu nie chodzi o pieniądze tylko zasady. Producent torebki twierdzi, ze towar jest zgodny, a ja otrzymałam dzisiaj pismo od klientki kwestionujące umowę i rządanie zwrotu pieniędzy.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zdesperowana

2018-07-14 13:52:15

Witam. Mam dość spory problem z telefonem. Rok temu kupiłam telefon marki myphone luna II w Biedronce.Jakiś czas temu popsuł mi się głośnik a że gwaranccja dalej obowiązuje oddałaam go do naprawy. Po diagnostyce okazało się że wg nich jest popsuty również wyświetlacz,na który nie obowiązuje gwarancja i musiałabym zapłacić za naprawę. Nie zgodziłam się i na to bo naprawa była za droga. Gdy odbierałam telefon byłam w szoku bo cały ekran był popękany a przypominam że gdy go oddawałam nie miał nawet jednego pęknięcia. Chciałam wyjaśnić sprawę ale kierownicy mnie zbywają i twierdzą że w takim stanie oddałam telefon i to nie jest ich wina. Nie wiem co mam robić . Pomóżcie błagam.????

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • 18.6.2013

    Faktura korygująca, nota korygująca, duplikat faktury kiedy wystawiać?

    Faktury korygujące (zwane powszechnie „korektami”) oraz noty korygujące wystawiane są w sytuacjach, które wymagają poprawy zapisów dokonanych fakturami VAT. Rodzaj „korekty” (...)

  • 20.5.2015

    Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

    REKLAMACJA BUTÓW NA NOWYCH ZASADACH - zmiana przepisów od początku 2015 roku. Nowe przepisy korzystniejsze dla konsumentów.  Na jakiej podstawie reklamować buty? Jak skorzystać (...)

  • 18.12.2018

    Prezenty przez internet?

    Jeśli kupujemy prezenty przez internet, można je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Odsyła na się je swój koszt. Ważne są terminy dostawy i realizacji zamówienia (...)

  • 29.3.2013

    Rozporządzenie o kasach rejestrujących – nowe przepisy

    Z dniem 1 kwietnia 2013 r. wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 r. o kasach rejestrujących, równocześnie z tą datą traci moc rozporządzenie Ministra Finansów (...)

  • 15.11.2018

    Gwarancja a rękojmia

    Reklamację możemy złożyć zarówno z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy), jak i z tytułu gwarancji (odpowiedzialność gwaranta). Są to dwie (...)