Forum prawne (strona 108)

Alimenty na dorosle dziecko

Jestem studentką dziennych studiów (24lata) i chciałabym starać się o alimenty od ojca. Rodzice niedawno się rozstali. Ojciec zaczął nadużywać alkoholu, stracił prace, wyprowadził się. Rodzina ... Zobacz wątek

6 odpowiedzi

2018.6.27 15:38:20

Zwrot rasowego kota przez traumę - czy przysługuje mi zwrot pieniędzy

Witam serdecznie. Mam następujący problem i bardzo prosiłabym o poradę.
Trzy tygodnie temu zakupiłam w hodowli rasowego kota. Po przyjeździe do domu, kot nie mógł się u nas zadomowić. Stracił ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2018.6.27 15:4:25

Ojciec nie pozwala na nocowanie miesięcznego dziecka

Witam, chciałbym się dowiedzieć pewniej rzeczy mianowicie urodziło mi się dziecko miesiąc temu nie dogaduje się ze swoją partnerką mieszkamy osobno jej rodzice nie pozwalają jej żyć ze mną ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2018.6.27 8:17:6

Ciąża w USA - czy narkoman ojciec może odebrać dziecko w Polsce

Witam,
Obecnie jestem w piątym miesiącu ciąży i przebywam nielegalnie w USA. Rozstalam się z moim chłopakiem ponieważ był narkomanem o czy wiedziałam lecz podczas gdy byliśmy razem znowu zaczął ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2018.6.27 3:10:27

Urlop 10 dni przy wypowiedzeniu - czy pracodawca musi udzielić

Witam

Mam złożone rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, zostało mi 10 dni urlopu, czy pracodawca ma obowiązek udzielenia tego urlopu zwłaszcza ze pracownik nie chce ekwiwalentu tylko chce ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2018.6.26 21:15:40

Rozwód a kredyty hipoteczne i samochodowe na oboje małżonków

Witam. Jestem po rozwodzie z wyłącznej winy byłego męża. W czasie kiedy byliśmy małżeństwem zaciagnelismy kredyt hipoteczny w tym czasie mąż juz mnie zdradzał mam na to twarde dowody. Czy ... Zobacz wątek

8 odpowiedzi

2018.6.26 17:33:19

Renta po byłym mężu emerycie wojskowym - prawa po rozwodzie