Forum prawne (strona 246)
Jestem nauczycielem w szkole specjalnej. Obecnie przebywam na zwolnieniu lekarskim 100% płatnym bo jestem
Jestem nauczycielem w szkole specjalnej. Obecnie przebywam na zwolnieniu lekarskim 100% płatnym bo jestem w ciąży. Czy przysługuje mi dodatek motywacyjny oraz dodatek za trudne warunki pracy? ... Zobacz wątek2014.3.27 12:28:54
mam pytanie czy można zawiesić lub zrezygnować z wcześniejszej emerytury?
mam pytanie czy można zawiesić lub zrezygnować z wcześniejszej emerytury? jestem matką niepełnosprawnego dziecka zrezygnowałam z pracy gdyż moja córka potrzebowała całodobowej opieki. miałam ... Zobacz wątek2014.3.26 23:59:27
Wycinka drzew
Na działce budowlanej gminy porosły drzewa(brzozy),które zasłaniaja moje solary.Drzewa rosną,są coraz większe -około 50szt. i stanowią problem dla mnie, gdyż zainwestowałem w system solarny ... Zobacz wątek2014.3.26 21:10:13
Czy wydawnictwa, księgarnie itp. mogą oskarżyć mnie o łamanie praw autorskich używając treści
Czy wydawnictwa, księgarnie itp. mogą oskarżyć mnie o łamanie praw autorskich używając treści ich książek, utworów itp. w kompilacji. Kompilacja - praca, utwór będące połączeniem fragmentów ... Zobacz wątek2014.3.26 0:11:51
Witam mam pytanie czy właściciel kamienicy ma obowiązek dania mi zastępczego mieszkania na czas remontu.
Witam mam pytanie czy właściciel kamienicy ma obowiązek dania mi zastępczego mieszkania na czas remontu. Drugie pytanie czy ma prawo przenieś mnie do mniejszego lokalu niż posiadam teraz. Mam kolejnego ... Zobacz wątek2014.3.25 17:50:43
Poszukuję mojego ojca od rozwodu moich rodziców (34lata temu) nie mam z nim kontaktu znam tylko imię
Poszukuję mojego ojca od rozwodu moich rodziców (34lata temu) nie mam z nim kontaktu znam tylko imię i nazwisko oraz potencjalną miejscowość w której może mieszkać . Jak mogę go odnaleść ? ... Zobacz wątek2014.3.25 15:9:42
Umowa z kamerzystą - proszę o pomoc
Witammam problem z kamerzystą, który nie chce oddać filmu z wesela.