Forum prawne (strona 695)
reklamacja-serwis po raz trzeci
WitamMam pytanie kupiłam telefon już trzy razy oddawałam go do naprawy ciągle psuje się jedna rzecz czy jeśli popsuje się znowu to mogę starać się op nowy model a nie godzić się na kolejna ... Zobacz wątek
2010.9.9 10:37:53
podpisanie dwoch umow w jednej firmie
Witam, chcialabym sie zapytac czy jesli pracuje na umowę zlecenie. Czy pracujac w tej samej firmir moge dodoatkowo otrzymac jednorazowo zlecenie i podpisac umowę o dzieło?... Zobacz wątek
2010.9.9 10:35:58
dane na temat firmy
WitamGdzie mam znaleźć informacje na temat danej firmy czy da się jakoś te informacje sprawdzić?Z góry dziękuję za odpowiedzi ... Zobacz wątek
2010.9.9 10:34:1
rozwiazanie umowy zlecenie
witam jestem studentem, pracuję na umowę zlecenie . Umowa zawarta jest na okres 4 miesięcy.Kilka dni temu dostałem propozycję pracy na korzystniejszych warunkach w innej firmie czy teraz mogę rozwiązać ... Zobacz wątek2010.9.9 10:32:40
zwolnienie - konkurencja
WitamMam problem firma w której pracowałem niedawno się zwolniłem upadła zacząłem pracować u konkurencji czy mogę mieć jakieś problemy z tego powodu?Z góry dziękuję za odpowiedzi
... Zobacz wątek
2010.9.9 10:31:59
jak odzyskac pieniadze ??
Witam! wczoraj mój pracodawca zerwał umowe zlecenie, zapłacił mi za to 90 jak odzyskac pieniadze za 5 przepracowanych dni + 2 dni okres probny za free. Czy mogę coś z tym zrobić?? ... Zobacz wątek2010.9.9 10:28:35
zatrudnienie a rodzina
WitamMam pytanie jak wygląda sprawa kiedy chce się zatrudnić kogoś z rodziny?Czy tak można?Z góry dziękuję za odpowiedzi
... Zobacz wątek
2010.9.9 10:25:30
przedłużanie umowy co trzy miesiące
Witam moj mąz pracuje od ponad roku na umowe zlecenie. pracodawca co 3 miesiaca przedłuża mu umowę czy jest to zgodne z prawem?? czy a takim przypadku nie powinien dostać umowy zlecenie bezterminowej ... Zobacz wątek2010.9.9 10:24:50
ciążą a okres wypowiedzenia