Forum prawne (strona 726)

oszukany przez rodziców ucznia

Jestem studentem kierunku matematyka. teraz podczas wakacji udzielałem korepetycji pewnemu licealiście, który ma duże zaległości. z rodzicami chłopaka umówiłem się, że zapłacą mi oni pieniądze ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:53:20

Chamstwo elektrowni

Mam taką sytuację: niedawno zostały mi zdjęte liczniki do prądu (zupełnie nieoczekiwanie). Zaraz poszedłem do elektrowni zapytać, z jakiej racji, skoro płacę regularnie wszystkie rachunki. Jak ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:49:14

znieważenie na blogu!!!

Czy jeśli ktoś wycinając głowę z mojego zdjęcia łączy je z nagim ciałem z innego zdjęcia i bez mojej zgody publikuje na swoim blogu to łamie prawo? bo to nie jest niby moje ciało, ale jednak ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:42:25

jak zadbać o prawa autorskie strony www?

Witam, robię strony internetowe, ale nie mam zarejestrowanej działalności gospodarczej ani nie pracuję w żadnej firmie. czy w takiej sytuacji mogę się jakoś zabezpieczyć przed tym, aby nikt nie ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:39:27

Ile płaci się urzędowi za otrzymany spadek?

Jeśli odziedziczyłem majątek w postaci domu o wartości ok. 400 tys. zł, działkę ok. 100 tys., samochód ok. 10 tys. zł to ile będę musiał zapłacić urzędowi skarbowemu? I czy takie rzeczy ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:28:42

jak zmusić rodzeństwo do sprzedaży ziemi?

Sytuacja wygląda następująco - ja, mój brat i moja siostra jesteśmy współwłaścicielami działki po dziadkach. Jest to kilka hektarów ziemi. Ja i siostra chcemy się jej pozbyć, bo nie jest nam ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:24:1

Ile może trwać sprawa rozwodowa?

Mam taką sytuację, że mam zamiar odejść od żony. Nie mamy dzieci, jesteśmy ze sobą 5 lat. Żona jednak mówi, że nigdy nie da mi rozwodu. Nie było w naszym związku zdrad ale po prostu nie ma ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.8.9 19:18:11

czy będę miała kłopoty?