Forum prawne

Gwarancja telefonu w Plusie.

Witam. Kupiłem telefon w Plusie. Od jakiegoś miesiąca zaczął się wyłączać więc postanowiłem oddać go do Plusa na gwarancję. Telefon oddałem 14.08.2013, a według zapisu w gwarancji Puls ma 14 dni roboczych na odesłanie telefonu. Około 20.08.2013 dostałem odpowiedź z Plusa, że nie naprawią telefonu ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Mimo zapewnień doradcy w salonie Plusa, że telefon będzie odesłany jak najszybciej to do tej pory go nie odzyskałem i od kilku dni doradcy w salonie Plusa nie są w stanie ustalić co się dzieje z moim telefonem. Przeczytałem w Internecie, że jeśli sprzedawca nie odeśle telefonu w ciągu 14 dni roboczych (które mijają dzisiaj) mogę wystąpić z wnioskiem o wymianę telefonu na nowy. Co mogę zrobić w takiej sytuacji i czy jest szansa na wymianę telefonu?

2013.9.4 20:44:34

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Gwarancja telefonu w Plusie.

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika