Forum prawne

MIX wymiana modelu/ zerwanie umowy

Kupiłam telefon w ramach promocji MIX w jednej z sieci telefonii komórkowej. Telefon oddawałam na gwarancję 3 razy, pierwsze dwa razy jako jeden z problemów podawałam, że klawisz podświetlenia nie działa. W salonie gdzie kupiłam telefon i gdzie odnosiłam go w ramach gwarancji powiedzieli mi ze ten klawisz ma nie swiecic. Po trzecim odbiorze z naprawy zdobyłam się i zadzwoniłam na infolinię producenta mojego telefonu, a tam powiedzieli ze ten klawisz ma swiecic. Przy oddawaniu na gwarancję albo nie dostawałam telefonu zastępczego albo dostałam taki w którym nie działał głośnik, mogłam odbierac jedynie sms. Chciałam zeby w salonie zmienili mi telefon/model- nie zgodzili sie(napisałam nawet podanie na które nie dostałam odpowiedzi- mineły 3 tygodnie od momentu zaniesienia podania. Czy jest mozliwe by taka zamiana zaistniała) Chciałam zerwac umowe powiedzieli mi ze to niemozliwe i ze zaplace kare... tylko ze w umowie jest ze z uslug korzystam non stop, a przeciez mialam uniemozliwione korzystanie z zakupionej uslugi przez prawie miesiac(sumujac wszystkie naprawy)....a telefon jak sie zawieszal tak sie zawiesza. Co moge zrobic w takiej sytuacji???

2006.1.1 19:3:54

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: MIX wymiana modelu/ zerwanie umowy

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika