Ponad 40 dniowe opóźnienie w przeniesieniu numeru telefonu - forum prawne
Witam wszystkich :)
Strony:
Ja - os. prywatna
Strona przeciwna - przedsiębiorca (operator telefonii komórkowej)
Podstawa reklamacji:
Opóźnienie w przeniesieniu numeru
Po podpisaniu umowy świadczenia usługi telekomunikacyjnej (internet + telefon + telewizja) dnia 4.11.2017 r. miało nastąpić przeniesienie numeru z innej sieci. Odbyło się to z miesięcznym (w praktyce jeszcze większym) okresem oczekiwania - jak sugeruje nowy operator - z winy poprzedniego.
Otrzymałem od nowego operatora informację o planowanym przeniesieniu numeru dnia 30.12.2017 r. Po mailach i telefonach do BOK-u, w końcu dotarłem do następującego stanu rzeczy:
Cytat:
Okazuje się, że nie powiązaliśmy wniosku o przeniesienie z umową dla numeru tymczasowego XXX XXX XXX. Dlatego nie mieliśmy możliwości przeniesienia numeru YYY YYY YYY na kartę SIM [NR KARTY] . Przepraszamy za nasz błąd. Rozumiemy, że ta sytuacja wywołała Pana niezadowolenie.
Abyśmy mogli zrealizować zlecenie, prosimy Pana o zgłoszenie się do salonu Orange z umową dla numeru XXX XXX XXX i dokumentem tożsamości w celu podpisania oświadczenia o uznaniu dokumentu za umowę z przeniesieniem numeru.
XXX XXX XXX - numer tymczasowy od nowego operatora
YYY YYY YYY - numer dotychczasowy starego operatora
Po tej wizycie w salonie (podpisałem ww. papierek) i w niedługim czasie (ok. 2-3 dni) numer został przeniesiony - w dniu: 10.02.2018
Pytanie:
od planowanej i możliwej (wg. nowego operatora) daty - 30.12.2017 do dnia faktycznego przeniesienia numeru - 10.02.2018 minęły 42 dni. Czy i co mogę rościć za tak duże opóźnienie, które nie było spowodowane z mojej winy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia!
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Ponad 40 dniowe opóźnienie w przeniesieniu numeru telefonu
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?