Forum prawne

Problem z gwarancją telefonu RUNBO F1

Witam,

W grudniu ubiegłego roku kupiłem telefon w Militaria.pl za kwote 2899zł. Po kilku dniach użytkowania przestał działać prawidłowo głośnik. Po zgłoszeniu tego do serwisu, złożyłem wizytę w serwisie i usterkę naprawiono. Oczywiście nie wpisując nic w karte gwarancyjną. Po 3 tygodniach głośnik ponownie przestał działać. zgłosiłem oczywiscie do serwisu o ponownej (tej samej) usterce. Kazano telefon wysłać na serwis. Z racji tego ze nie mialem mozliwości wysłania telefonu korzystałem z niego dalej. Po 2 miesiacach przestał ładować. zmusiło mnie to do wysłania telefonu do serwisu. Po 14 dniach kiedy upomniałem sie o telefon dostałem informacje:

Witamy
Telefon ma dwie wady:
Zabrudzony opiłkami metalu głośnik. Opiłki uszkodziły membranę co wymusza wymianę głośnika
Uszkodzone mechanicznie gniazdo microUSB. Należy wymienić moduł USB.
Obydwie usterki nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czekamy na informację cenową o tych częściach od producenta. Wkrótce wyślemy do Pana wycenę kosztów naprawy.
Serwis BMF

Nie zgodziłem się na naprawe bo zarządano prawie 1200zł. Telefon został odesłany...

Mogę uzyskać jakies informacje co mogę zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam

2016.4.16 18:3:18

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Problem z gwarancją telefonu RUNBO F1

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika