Termin przetrzymywania reklamowanego towaru - forum prawne
W dniu 8 maja przyniosłem do miejsca sprzedaży uszkodzony odbiornik satelitarny. Zostało sporządzone pismo o przyjęciu i zgłoszeniu reklamacji . Odbiornik miał być odesłany do producenta.
Mimo że miesiąc minął od tego dnia , odbiornik do mnie nie wrócił. Poszedłem wiec po informacje do sklepu. W sklepie pan poinformował mnie , że nadal nic od producenta nie przyszło. Zaczęło mnie to irytować. Napisałem więc bezpośrednio do producenta. Dostałem informację , że czas naprawy to około 14 dni roboczych. Problem w tym, że odbiornik do nich dotarł 4 czerwca kurierem , zaś na odesłanym mi zleceniu widnieje data , że sprzedawca nadał odbiornik dopiero 1 czerwca. Czyli od 8 maja do 1 czerwca sprzedawca trzymał odbiornik u siebie. Czy takie zachowania jest zgodne z prawem ? ponadto na stronie sprzedającego widnieje zapis ?W ciągu maksymalnie dwudziestu jeden dni roboczych usterka zostanie usunięta lub produkt zostanie wymieniony na nowy. W razie braku możliwości wymiany (brak dostępności towaru) wymienimy towar na inny o niegorszych parametrach i podobnym wyglądzie lub zwrócimy pieniądze? Tymczasem w ciągu praktycznie tylu dni to on nie raczył wysłac odbiornika do naprawy. Czy jego zachowanie jest ok. ?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Termin przetrzymywania reklamowanego towaru
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?