Problem z serwisantem komputerów - forum prawne
Ostatniego dnia gwarancji tj 19 listopada dostarczylam sprzet do serwisu (uszkodzona karta graficzna). Oddajac mi sprzet powiedzieli, ze wlozyli nowa karte za ktora musze zaplacic poniewaz na te uszkodzona termin minal 2 listopada (to chyba termin producenta) chociaz sprzet byl w calosci kupowany w firmie i nic nie bylo w nim zmieniane do czasu awarii wiec gwarancja mija 19 listopada. Co mam zrobic?
(beata)
Odpowiedzi w temacie: Problem z serwisantem komputerów (3)
Nie zaplacic. Jezeli udzielili Ci gwarancji do 19 listopada - to niech wymieniaja za free. Ślepy i głuchy w karty nie gra. Co Cię obchodzi gwarancja producenta?
Niestety komputer odbieral kierownik w firmie i podpisal fakture. Co teraz mam zrobic? Jak domagac sie swoich praw?
ta faktura zostala zaplacona?
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?