Forum prawne

Reklamacja TV

Witam,

4 Lutego br kupilem w sklepie internetowym (firma A) telewizor. Odebralem w punkcie partnerskim (firma B). Po sprawdzeniu w domu okazalo sie, ze pod zewn.oslona jest uszkodzona matryca. Zadzwonilem od razu do punktu w ktorym odbieralem sprzet i kazali zadzwonic do sklepu A aby ich poinformowac o uszkodzeniu. Nastepnego dnia skontaktowalem sie ze sprzedawca A i kazali zawiezc TV do punktu odbioru i tam skladac reklamacje.

5 Lutego odwiozlem TV i zostala zlozona reklamacja.

Oto jej tresc:

ZGLOSZENIE REKLAMACYJNE - osoba fizyczna

1.REKLAMUJACY - tutaj moje dane
2.OKRESLENIE TOWARU
3.PRZYCZYNY REKLAMACJI
4.ŻĄDANIA REKLAMUJACEGO - wymiana/naprawa
5.Czas naprawy gwarancyjnej to okres podany w karcie gwarancyjnej 21 plus 14 dni na dostarczenie i powrot towaru z serwisu producenta.

Czy w zwiazku z trescia punktu 5 powinienem zostac poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji przez sprzedawce A w ciagu 14 dni ? (czy w ogole obowiazuje ten termin ?). Czy moze obowiazuje okres z pktu 5 a sprzedawca A przekazuje sprzet do producenta na gwarancje i staje sie tylko posrednikiem ?

Z gory dziekuje za pomoc.

2015.2.23 11:25:21

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja TV

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika