Reklamacja TV

Odpowiedzi w temacie (0)

asp12

23.2.2015

Witam, 4 Lutego br kupilem w sklepie internetowym (firma A) telewizor. Odebralem w punkcie partnerskim (firma B). Po sprawdzeniu w domu okazalo sie, ze pod zewn.oslona jest uszkodzona matryca. Zadzwonilem od razu do punktu w ktorym odbieralem sprzet i kazali zadzwonic do sklepu A aby ich poinformowac o uszkodzeniu. Nastepnego dnia skontaktowalem sie ze sprzedawca A i kazali zawiezc TV do punktu odbioru i tam skladac reklamacje. 5 Lutego odwiozlem TV i zostala zlozona reklamacja. Oto jej tresc: ZGLOSZENIE REKLAMACYJNE - osoba fizyczna 1.REKLAMUJACY - tutaj moje dane 2.OKRESLENIE TOWARU 3.PRZYCZYNY REKLAMACJI 4.ŻĄDANIA REKLAMUJACEGO - wymiana/naprawa 5.Czas naprawy gwarancyjnej to okres podany w karcie gwarancyjnej 21 plus 14 dni na dostarczenie i powrot towaru z serwisu producenta. Czy w zwiazku z trescia punktu 5 powinienem zostac poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji przez sprzedawce A w ciagu 14 dni ? (czy w ogole obowiazuje ten termin ?). Czy moze obowiazuje okres z pktu 5 a sprzedawca A przekazuje sprzet do producenta na gwarancje i staje sie tylko posrednikiem ? Z gory dziekuje za pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • 4.2.2005

    Jak reklamować usługi telekomunikacyjne według nowych zasad?

    Od dzisiaj, to jest od 18 listopada 2004 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Infrastruktury dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego usług telekomunikacyjnych. Rozporządzenie określa (...)

  • 20.5.2015

    Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

    REKLAMACJA BUTÓW NA NOWYCH ZASADACH - zmiana przepisów od początku 2015 roku. Nowe przepisy korzystniejsze dla konsumentów.  Na jakiej podstawie reklamować buty? Jak skorzystać (...)

  • 18.12.2018

    Prezenty przez internet?

    Jeśli kupujemy prezenty przez internet, można je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Odsyła na się je swój koszt. Ważne są terminy dostawy i realizacji zamówienia (...)

  • 15.11.2018

    Gwarancja a rękojmia

    Reklamację możemy złożyć zarówno z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy), jak i z tytułu gwarancji (odpowiedzialność gwaranta). Są to dwie (...)

  • 7.8.2018

    Co zrobić, jeśli masz obligacje GetBack?

    UOKiK sprawdza jak banki, domy maklerskie i sama spółka oferowały obligacje Get Back. W toku są 3 postępowania wyjaśniające. Pobierz formularz ze stronywww.finanse.uokik.gov.pl i (...)