Prawo cywilne forum prawne - Strona 104
(6037 tematów na forum)
Umieszczenie w BiKu przez firmę Kruk za przedawniony dług
Duzo w tym wzgednej prawdy PO ZA TA ZE ... Zobacz wątek2009.12.19 13:39:43
Synowa nie opuszcza mieszkania po odejściu syna
Syn złożył pozew o rozwód, wyprowadzając się wcześniej z mieszkania - stanowiącego moją własność, chcąc uniknąć częstych awantur wszczynanych przez żonę. Jest to małżeństwo bezdzietne. ... Zobacz wątek2009.12.18 22:32:43
Przesunięcie granicy działki po 31 latach - czy można starać o zasiedzenie
MOJA DZIAŁKA Z DOMEM, JEST ODGRODZONA OD SĄSIADÓW W/G MAPKI Z LAT 1950-1960,W 1978 R NASTAPIŁA ODNOWIONA EWIDENCJA GRUNTÓW,
WEDŁUG NOWEJ MAPY ZOSTAŁA PRZESUNIĘTA GRANICA W MOJĄ STRONE O 3.5 ... Zobacz wątek
2009.12.11 18:1:32
Współwłaściciel gruntu żąda przejazdu - jak rozwiązać?
Nie jestem prawnikiem, ale zetknąłem się z tym problemem. typowa drogadojazdowa ma 3,5 metra szerokości i wyznaczenie jej przez działkę wiąże się
ze służebnością przejazdu. lepiej jest ... Zobacz wątek
2009.12.9 0:10:48
Najemcy mafiozi nie płacą czynszu i nie chcą się wyprowadzić
Mam poważny problem. Wynajmuje w częstochowie dom pewnym ludziom. Od dłuższego czasu nie płacą za wynajem. Okazało się że to jakieś "grube ryby", miejscowi mafiozi. Próbowałem się dogadać, ... Zobacz wątek2009.12.8 16:32:25
Firma sąsiada i hałas uszkadzający dom
Mam taki problem.Mój budynek mieszkalny stoi na granicy z sąsiadem.Sąsiad obok mojego domu ma bramę i drogę wyjazdową do drogi głównej.Sąsiad prowadzi firmę przewozową,budowlaną itp. i dlatego ... Zobacz wątek2009.12.8 12:13:36
Przepisanie mieszkania na konkubinę czy zrzeczenie na jej korzyść
Mozliwe jest dokonanie darowizny na rzecz konkubiny, bez koniecznosci zawierania zwiazku małżeńskiego. Może Pan również dokonać darowizny na rzecz syna. Ograniczenia wynikające z konkubinatu ... Zobacz wątek2009.12.8 11:18:32
Dane kontaktowe na stronie po odejściu z pracy