Profesjonalny sekretariat - Wrocław

Skrócony opis szkolenia Centrum Szkoleń ROE to nowoczesna placówka szkoleniowa. Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy, a tematyka szkoleń odpowiada aktualnym potrzebom firm. Ofertę wyróżnia biznesowe podejście do klienta (zajęcia w profesjonalnych salach i wyżywienie uczestników).

  Opis terminu szkolenia Szkolenie obejmuje 4 dni szkoleniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie w dniach 28-29.04.2012 r. oraz 19-20.05.2012 r.

Porady prawne

Adresaci szkolenia Projekt skierowany jest do kobiet: samozatrudnionych, właścicielek lub pracownic mikro-, małych lub średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego.

Forma przyjmowania zgłoszeń Formularz zgłoszeniowy znajduje się na http://profesjonalnysekretariat.com.pl

Cel szkolenia Celem ogólnym projektu jest wzrost kwalifikacji 180 pracowników sekretariatów, obsługi biurowej i obsługi klienta, zatrudnionych w 150 firmach sektora MŚP zlokalizowanych w województwie dolnośląskim. Celami szczegółowymi projektu są:

rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej o min. 20% u 180 uczestników projektu,
poprawa o min. 20% umiejętności z zakresu obsługi klienta i gościa firmy u 180 uczestników projektu,
wzrost umiejętności z zakresu organizacji pracy o min. 20% u 180 uczestników projektu,
wzrost umiejętności ICT o min. 20% u 180 uczestników projektu,
wzrost asertywności o min. 20% u 180 uczestników projektu.

Projekt zakłada rozwój kapitału ludzkiego sektora MŚP.
Program szkolenia Program szkolenia zbudowany jest z 4 modułów:

1. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE
• Rola pierwszego kontaktu
• Znaczenie mowy ciała
• Aranżacja przestrzeni
• Techniki aktywnego słuchania – klucz do efektywnej komunikacji
• Jak uprzejmie powiedzieć ”nie”, czyli podstawowe techniki asertywności.

2. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I GOŚCIA FIRMY
• Diagnoza potrzeb i oczekiwań
• Etapy profesjonalnej obsługi klienta
• Techniki wywierania wpływu
• Typy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
• Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon
• ”Kodeks obsługi klienta”.

3. EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY W SEKRETARIACIE
• Organizacja miejsca pracy
• Ustalanie priorytetów zadań
• Efektywne planowanie
• Zarządzanie czasem
• Przeciwdziałanie negatywnym skutkom konfliktów w miejscu pracy
• Sposoby radzenia sobie ze stresem
• Savoir vivre w firmie.

4. E-SEKRETARIAT (zagadnienia do wyboru podczas szkolenia)
• MsWord: Formatowanie tekstu, Korespondencja seryjna, Tabele i listy, Elementy graficzne, Ochrona dokumentów
• MsExcel: Formatowanie, Formuły, Wykresy, Import i eksport danych, Makra
• MsOutlook: Korzystanie z poczty elektronicznej, Funkcje kalendarza, Kontakty: zbieranie, organizowanie, zarządzanie
• MsPowerPoint: Organizacja programu, Szablony prezentacji, Slajdy tekstowe, Wykresy i tabele
• Internet: Obsługa przeglądarek internetowych, Wyszukiwanie danych w Internecie, Wybrane aplikacje w Internecie, Własna skrzynka pocztowa, Własna strona www, Podstawy html

Opis metodyki szkolenia Szkolenia mają charakter warsztatowy. Zajecia prowadzone są przy wykorzystaniu aktywizujących metod m. in.: case study, symulacje, praca w grupach, ćwiczenia z kamerą, ćwiczenia przy komputerze.

Zakres usług wchodzących w szkolenie Udział w szkoleniu obejmuje: materiały szkoleniowe, noclegi, wyżywienie, zwrot kosztów dojazdu (bilety II klasa PKS i PKP oraz komunikacja miejska), zaświadczenie ukończenia szkolenia.

źródło: http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-profesjonalny_sekretariat_edycja_czterodniowa,sz,255530.html


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • Teresa 2014-04-13 14:06:14

    Gratulacje


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika