Skuteczna promocja usług prawnych
Termin:
02.03.2012 (09:30 - 17:30)
Miejsce:
Kraków, Hotel Kazimierz, ul. Miodowa 16
Cel szkolenia:
Poznanie nowoczesnych technik pozyskiwania nowych zleceń i nowych klientów. Nabycie umiejętności strategicznego podejścia do sprzedaży usług prawniczych oraz budowy marki.
Adresaci szkolenia:
Prawnicy doskonalący umiejętności pozyskiwania nowych zleceń i nowych klientów – pracujący w małych i średnich kancelariach oraz prowadzący indywidualną praktykę.
Cena:
790 PLN + 23% VAT przy rejestracji do 10 lutego 2012 r.
1190 PLN + 23 %VAT przy rejestracji po 10 lutego 2012 r.
Cena obejmuje: prelekcje, przerwy kawowe, lunch.
Rabaty:
- W przypadku zgłoszenia dwóch osób z jednej firmy/instytucji uczestnicy uzyskują rabat w wysokości 5% od cen szkolenia wskazanych powyżej.
- W przypadku zgłoszenia trzech osób z jednej firmy/instytucji uczestnicy uzyskują rabat w w wysokości 10% od cen szkolenia wskazanych powyżej.
- Partnerom Instytutu Allerhanda przysługuje rabat w wysokości 15% od cen szkolenia wskazanych powyżej.
Wpłaty prosimy dokonywać po otrzymaniu potwierdzenia udziału w szkoleniu, na konto: 25 2490 0005 0000 4600 4060 5922
Uwaga ! Udział w szkoleniu umożliwia zdobycie punktów wymaganych przez Krajową Radę Radców Prawnych i godzin wymaganych przez Naczelną Radę Adwokacką.
Organizator rezerwuje sobie prawo do odwołania planowanego szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych oraz w przypadku małego zainteresowania terminem.
Program szkolenia:
- Strategia marketingowa kancelarii, działu, prawnika. (jak poprawnie zdefiniować docelowego klienta i zakres świadczonych usług);
- Rozumienie potrzeb klienta, zarządzanie satysfakcją (sposoby pozyskiwania informacji o kliencie i jego potrzebach, jak klient postrzega prawników, badanie satysfakcji, przekraczanie oczekiwań, komunikacja, rekomendacje i marketing szeptany);
- Etapy sprzedaży usług prawnych (fazy zakupu);
- Narzędzia promocji usług prawnych (lejek sprzedażowy, funkcje i skuteczność poszczególnych narzędzi promocji takich jak np. publikacje, aktywność w społecznościach internetowych, konferencje i szkolenia, spotkania bezpośrednie, seminaria dla, networking, itd.);
- Organizacja procesu sprzedażowego (narzędzia i procedury ułatwiające zarządzanie kontaktami, zadaniami, relacjami, opracowanie planu promocji, CRM);
- Umiejętności marketingowe prawników i ich doskonalenie. Budowa zespołu prawników zorientowanych marketingowo.
Trenerzy:
dr hab. Ryszard Sowiński
O trenerze: Doradca strategiczny Partnerów kancelarii prawnych, prawnik, wykładowca, trener. Jego misję doskonale oddaje hasło: „Pomagam kancelariom prawnym formułować i wdrażać strategie rozwoju. Wspieram Partnerów oraz młodszych prawników w budowaniu świadomości biznesowej i umiejętności marketingowych.” dr Sowiński jest profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, adiunktem na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, Członkiem Komitetów Strategicznych w wieloosobowych kancelariach prawnych (w tym kancelaria butikowa, kancelaria B2C, kancelaria o ogólnym profilu usług i specjalizacją branżową), organizuje i przewodniczy obradom Komitetu Strategicznego, wnosi – czytaj więcej…
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?